לידיעתכם, אתר זה משתמש בקבצי "עוגיות" (cookies) לפרטים נוספים
דף הבית טיפים להשכרת רכב בחו"ל טיפים להשכרת רכב בחו"ל - כללי
חיוב לאחר ההשכרה

אם לאחר חזרתכם ארצה הופיע חיוב מחברת ההשכרה בכרטיס האשראי שלכם, יתכן כי הוא נובע מאחת מתוך הסיבות האפשריות מטה:

- ביטוח נהג נוסף
- ביטוח נהג צעיר
- כסא תינוק
- דמי החזר
- דלק חסר (לרוב, בתוספת דמי תידלוק)
- שדרוג הרכב השכור על פי בחירתכם,
- איחור בהחזרת הרכב
- מכשיר ניווט (GPS)
- ציוד חורף / סקי
- ביטוח יציאה למדינות שכנות
- השתתפות עצמית / נזק אחר
- אגרות כבישים והיטלים ממשלתיים
- קנסות תעבורה (או דמי טיפול של חברת ההשכרה)
- ביטוח נוסעים ומטען (PAI) או ביטוח או שירות אחר שרכשתם וכו'

כל התוספות הללו ייגבו בתוספת מיסים ותשלומי חובה מקומיים.

כמובן במקרה הצורך תוכלו להפנות את שאלתכם, או כל בעיה אחרת, בכתב אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו ונשמח לברר את מהות החיוב מול חברת ההשכרה ולסייע לכם בפתרון התעלומה.

אופרן מאחלת לכם נסיעה טובה ובטוחה.

מעוניינים להזמין השכרת רכב בחו"ל? לחצו כאן

מה עושים במקרה של חיוב לאחר שהשכרת הרכב בחו"ל הסתיימה