לידיעתכם, אתר זה משתמש בקבצי "עוגיות" (cookies) לפרטים נוספים
אשר וסגור
דף הבית טיפים להשכרת רכב בחו"ל טיפים להשכרת רכב בחו"ל - כללי
תקלה או תאונה ברכב השכור בחו"ל

במקרה תקלה ברכב השכור - צרו קשר עם חברת ההשכרה או ספק שירות הדרכים שלה.
מספר הטלפון מופיע לרוב על חוזה השכירות, על מפתח הרכב השכור או בספר הרכב.
שימו לב, שמספר הטלפון שמעמידות חברות ההשכרה הוא מספר חינם. לכן, אם תשתמשו בטלפון הסלולרי וייגרמו לכם הוצאות, לא בטוח שהן יוחזרו על ידי חברת ההשכרה. חברת ההשכרה תסייע לכם ככל שתוכל על ידי משלוח טכנאי או גרר תוך זמן סביר. אם לא ניתן יהיה לתקן את התקלה במקום יגררו את הרכב למוסך וינחו אתכם איך להמשיך.

במקרה תאונה עם הרכב השכור - דווחו מיידית הן למשטרה המקומית והן לחברת ההשכרה ופעלו לפי הוראותיהם. כמו בישראל, תידרשו למלא דו"ח תאונה הכולל את פרטי צד ג' אם היה.
אם רכשתם כיסוי החזר השתתפות עצמית או כיסוי מורחב - מסמכים אלה הכרחיים גם כשמגישים תביעה לחברת הביטוח בישראל.
כמו בישראל, הביטוח לרכב השכור איננו מכסה נזקים: למרכב התחתון, למצמד, לזגוגיות (מכוסה בכיסוי החזר השתתפות עצמית של "שירביט חברה לביטוח"), למראות ולפנסים, לצמיגים, לריפודים, לנהיגה במצב שכרות או תחת השפעת סמים, נהיגה רשלנית, ניקיון מיוחד, נזקי טבע, השארת המפתח ברכב ללא השגחה, איבוד המפתח והשתתפות עצמית.

הכיסוי המורחב הקרוי "כיסוי צמיגים, שמשות וכיסויים נוספים" של "שירביט חברה לביטוח" מספק כיסוי נוסף במקרה של חיוב על ידי חברת השכרת הרכב בחו"ל על אובדן או נזק כתוצאה מאחד מהמקרים המפורטים להלן:
1. נזק לצמיגי הרכב.
2. נזק לשמשות הרכב ולמראות הרכב.
3. אובדן מפתחות הרכב.
4. נזק למצמד הרכב ולמצבר הרכב כתוצאה משימוש שגוי ברכב.
5. נזק למרכז התחתון של הרכב, בתנאי שהנסיעה בוצעה בדרך סלולה בלבד.

הכיסוי הנ"ל הוא בכפוף לתנאי חוזה השכירות של חברת ההשכרה ובכפוף לפוליסה המלאה של "שירביט חברה לביטוח" הניתנת לצפייה כאן: http://www.ofran.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/3561.pdf