השכרת רכב בנאפולי

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בנאפולי, ביניהן באדג'ט ומאג'ורה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בנאפולי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

נאפולי היא בירת מחוז קמפניה שבדרום. היא העיר השלישית בגודלה באיטליה וככל הנראה הצבעונית ביותר, היא עמוסה וצפופה וכל אלה מהווים חלק מהקסם העירוני שלה, שכן היא אחת הערים שהכי כיף לתייר בהן. חלקים שלמים מהעיר שוכנים מתחת לעיר הבנויה, מהסיבה שנאפולי היא עיר שנבנתה בשכבות.

כאשר מטיילים בחבל קמפניה ניתן לבחור במסלול קווי, להתחיל בנאפולי דרומה או להפך, או לבחור במסלול כוכב ואז לצאת לטיולים בנאפולי ובאתרים השונים בסביבתה. השכרת רכב בנאפולי היא הדרך הנוחה ביותר להגיע אל אתרי החובה הסמוכים, כמו חורבות העיר פומפיי, שהושמדה בעקבות התפרצות וולקנית בשנת 79 לספירה, וכמובן חוף אמאלפי היפהפה.
ואל תשכחו, אם אתם כבר בחבל קמפניה - מומלץ לטעום את פיצות הנפוליטנה והמרגריטה המפורסמות, שמקורן בחבל זה ממש!
 

 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים