השכרת רכב בדובאי

דובאי, אחד היעדים המסקרנים עבור הקהל הישראלי נפתח לאחרונה גם עבור בעלי דרכון ישראלי, וכמו כל יעד חדש, ההתרגשות מרובה. הנסיכות היוקרתית נחשבת מהעשירות בעולם, והיא מוקד תיירות מרכזי במדינת האמירויותדובאי מהווה סמל לחדשנות, עושר ולפלאי ארכיטקטורה - במדינה זו תמצאו למשל את האיים המלאכותיים המפורסמים בצורות עצי הדקל ומפת העולם.

עכשיו תוכלו לראות במו עיניכם את האטרקציות השונות בדובאי, ליהנות מחוויית ספארי ייחודית במדבריות ומתחת לפני הים, לחוות הרפתקת שופינג שלא הכרתם באחד מהקניונים הגדולים בעולם, לבלות ימי כיף מהנים בפארקים השונים בנסיכות ועוד.

הדרך הנוחה והמומלצת להתניידות בין האטרקציות ברחבי הנסיכות במהלך הטיול שלכם ביעד היא באמצעות השכרת רכב בדובאי. באמצעות נסיעה ברכב שכור יהיה לכם את החופש האולטימטיבי לקבוע לעצמכם את המסלול ואת לוח הזמנים שמתאימים לטיולכם ותוכלו לחוות יותר מהיעד החדש והמיוחד.

אופרן פועלת בדובאי בשיתוף פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות, ביניהן אלאמו  ויורופקאר המציעות מבחר עצום של כלי רכב להשכרה, כולם בגיר אוטומטי ובמגוון גדלים. 
חברות ההשכרה מפעילות שירותי דרך מלאים בכל שעות היום והלילה, ומציעה פריסה במספר יעדים מרכזיים באיחוד האמירויות, כולל בנסיכות הסמוכה אבו דאבי
לנוחיותכם תוכלו להזמין את הרכב השכור לאיסוף בשדה התעופה בדובאי ולהתחיל את הטיול כבר לאחר הנחיתה או להזמין את הרכב במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בדובאי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בעונת התיירות, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב יוקרה או משפחתי גדול.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים