השכרת רכב באבו דאבי

אבו דאבי היא הנסיכות הגדולה בשטחה מבין שבע הנסיכויות באיחוד האמירויות הערבי, ובירתה, העיר אבו דאבי, היא גם עיר הבירה של מדינת הנסיכויות.
אבו דאבי נחשבת ליעד תיירות פופולארי, ותמצאו בה שילוב יוקרתי בין ארכיטקטורה פורצת דרך, מלונות מפוארים, חופי ים, מסגדים מרהיבים ומוזיאונים מעניינים. 

עכשיו יש גם לכם את ההזדמנות לבקר במסגד הגדול של שייח זייד ולהתרשם מהעיצוב הייחודי באבני השיש הלבנות; ליהנות מחוויית ספארי במדבריות או מצלילה בים של המפרץ הפרסי, משופינג בקניון יאס הגדול או מימי כיף באחד או יותר מהפארקים הרבים שבעיר.

אחת הדרכים היעילות והמומלצות ביותר להתניידות בין האטרקציות והאתרים השונים היא באמצעות השכרת רכב באבו דאבי. רק בנסיעה ברכב שכור יהיה לכם החופש המוחלט לקבוע את המסלול ולוח הזמנים שלכם וכמובן שגם תוכלו לחוות יותר מהיעד החדש והמיוחד.
 

אופרן פועלת באבו דאבי בשיתוף פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות, ביניהן אלאמו ויורופקאר, המפעילות שירותי דרך מלאים בכל שעות היום והלילה, ומציעות פריסה במספר יעדים מרכזיים באיחוד האמירויות, כולל בנסיכות הסמוכה דובאי
לנוחיותכם תוכלו להזמין את הרכב השכור לאיסוף בשדה התעופה באבו דאבי ולהתחיל את הטיול כבר לאחר הנחיתה או להזמין את הרכב במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה באבו דאבי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בעונת התיירות, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב יוקרה או משפחתי גדול.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים