השכרת רכב בסופיה

סופיה היא עיר הבירה של בולגריה, והגדולה בעריה, ויש בה היסטוריה מפוארת לצד תרבות עכשווית. 
העיר מציעה לתיירים ביקור בפארקים ירוקים רחבי ידיים ובכנסיות יפהפיות כמו גם זווית מרתקת על העבר של הקהילה היהודית המפוארת שהתגוררה בה.

סופיה היא גם הרבה מעבר לעיר הבירה, וכדי להעמיק את ההיכרות שלכם עם המדינה מומלץ להתנייד בה באמצעות השכרת רכב בסופיה, כך תוכלו ליהנות מהחופש לטייל ולחקור את הסביבה בזמן שנוח לכם, ללא כל מגבלות, לצאת מגבולות העיר ולראות את הנופים המרהיבים והאתרים המרכזיים שיש לבולגריה להציע.

כמו כן, בדרך זו תוכלו להכיר יותר את התרבות מסבירת הפנים של הבולגרים וליהנות מהמטבח הבולגרי הטעים וההשפעות הבלקניות ששזורות בו.
מאוד קל להגיע לטיול לסופיה ישירות מישראל, היות ובשנים האחרונות, בזכות הרחבת מספר הטיסות ומגוון חברות התעופה הפעילות ליעד (כולל חברות לואו קוסט) והתווספו טיסות ישירות למדינה.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בסופיה, ביניהן באדג'ט, הרץ ו-גרין-רנט-א-קאר. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בסופיה, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בסופיה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים