השכרת רכב ביער השחור

היער השחור הממוקם בדרום גרמניה הוא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בגרמניה ובאירופה כולה, במיוחד לטיולי משפחות. זהו אזור גאוגרפי יפהפה בדרום מערבה של גרמניה - אזור שנקרא באדן-וירטמברג ואורכו כ- 160 קילומטר. אזור זה גובל במדינות שוויץ בדרום וצרפת במערב.
באזור תמצאו לצד שמורות ומסלולי טיול גם הרים, מפלים, אגמים ועיירות יפות וקסומות. לצד כל אלו קיים שפע גדול של פעילויות לילדים ולמשפחות באזור.
העונה הפופולארית לביקור ביער השחור היא הקיץ, בין יוני לאוגוסט, כאשר בחורף הטיולים באזור יותר ממוקדי סקי כמו גם בביקורים בשווקי חג המולד השונים.

הדרך הנוחה ביותר לטייל ביער השחור היא ברכב שכור, באמצעותו תוכלו להגיע ביתר קלות ובחופשיות לכל האגמים, הכפרים והעיירות הצבעוניים, כמו גם לכל האטרקציות והחוויות הרבות שיש ליער השחור להציע. השכרת רכב ביער השחור תאפשר לכם להגיע ביתר קלות ובחופשיות לכל האגמים, הכפרים והעיירות הצבעוניים.


אופרן משתפת פעולה באזור היער השחור עם מספר חברות בינלאומיות להשכרת רכב, ביניהן יורופקאר, באדג'ט ואנטרפרייז, להן תחנות בשדה התעופה במינכן, כמו גם מספר מיקומים במרכז העיר מינכן ובעיר פרייבורג. הפריסה הרחבה והשירות המצוין יאפשרו לכם לתכנן טיול באזור היער השחור בצורה נוחה וקלה. שיתוף פעולה עם מספר חברות השכרה מאפשר לנו להציע לכם מגוון קבוצות רכב רחב ברמות מחיר שונות כדי שתמצאו רכב שיתאים לתקציב ולמסלול שלכם.

העבודה עם מספר חברות השכרה גם מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן מיניואן או בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים