השכרת רכב במיקונוס

מיקונוס הוא אחד מהלוקיישנים היוקרתיים והאטרקטיביים ביותר ביוון. בשנים האחרונות הוא נחשב ל"אי הסלבס" ונראה שבמהלך חודשי הקיץ אי אפשר לפתוח את האינסטגרם בלי להיתקל בתמונות עוצרות נשימה מהאי. מספר הטיסות היוצאות מישראל למיקונוס עולה בכל שנה וניתן להגיע לשם בטיסה ישירה בחודשי הקיץ, או עם עצירה באתונה בשאר חודשי השנה.


האי קטן יחסית ובאמצעות השכרת רכב במיקונוס ניתן להגיע מקצה אחד של האי לקצה השני תוך חצי שעה, אך אם אתם מתכננים טיול למיקונוס ובאמת לא רוצים לפספס אף אחת מהאטרקציות שיש לאי להציע, אין דרך טובה יותר לחקור אותו לאורכו ולרוחבו מאשר באמצעות רכב. האי מיקונוס הינו אחד מן האיים הקיקלידיים, קבוצת איים בים האגאי המאופיינת בחולות לבנים, ארכיטקטורה אחידה כמעט של מבנים לבנים בעלי מבנה קובייה. המבנים הלבנים, טחנות הרוח הפזורות באי והכנסיות גם הן מצטלמים באופן נפלא על רקע הים והשמיים הכחולים וסביר להניח שיהיה לכם קשה להניח את המצלמה מהיד, אבל אנחנו ממליצים לעשות זאת מדי פעם, למשל על מנת לנהוג, או על מנת לשתות פרפה יווני באחת מסמטאות מיקונוס טאון.

 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות במיקונוס, ביניהן יורופקאר, אוואנס ו-באדג'ט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיקונוס, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה במיקונוס מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים