השכרת רכב בונציה

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בונציה, ביניהן יורופקאר, באדג'ט, מג'ורה, אנטרפרייז ודריבלייה (ליסיס). לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב, ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בונציה, בשדה התעופה ובמספר מיקומים במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.


עיר התעלות הקסומה - ונציה, היא יעד חובה לביקור לאוהבי איטליה באשר הם, ובייחוד לאוהבי הרומנטיקה.
הביקור בעיר זו פופולארי במיוחד בתקופה שבה מתרחש מדי שנה קרנבל ונציה המוכר, הלא הוא "פסטיבל המסיכות" הצבעוני והשמח, אך גם בשאר השנה ונציה, הממוקמת בצפון-מזרח איטליה, היא יעד שאסור לפספס.


השכרת רכב בונציה מומלצת מאוד למי שרוצה לחוות את העיר המיוחדת וגם את סביבתה בדרך המשתלמת ביותר. העיר עצמה מלאה באטרקציות יפות ועתיקות מהם תוכלו ליהנות בטרם תצאו לטיול מחוץ לעיר ברכב השכור. נסיעה ברכב שכור בונציה תאפשר לכם לצאת מהעיר ולנצל את מיקומה המעולה, את קרבתה לפאדובה, לורונה ואף לאגם גארדה.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים