השכרת רכב בדנוור

העיר דנוור (Denver) היא בירתה של מדינת קולורדו אשר במרכז ארה"ב. בשל מיקומה האסטרטגי של העיר, בצומת דרכים בין המישורים הגדולים של היבשת לבין הרי הרוקי הידועים, הפכה דנוור לתחנת מעבר אטרקטיבית עבור נהגים רבים, אזרחי ארה"ב ותיירים מחו"ל, אשר בדרכם לחוף המערבי.

העיר דנוור נוסדה בשנת 1858, ב"תקופת תור הזהב" אז נהרו אזרחים לאזור זה של היבשת. העיר מכונה גם "מייל היי סיטי" (Mile High City) היות והיא העיר הגבוהה ביותר בארה"ב, בגובה של 1600 מטרים מעל לגובה פני הים. בדנוור נמצא נמל התעופה הבינלאומי Denver International Airport, שהוא אחד המרכזיים במערב ארה"ב ומשמש כ"נמל הבית" של חברת התעופה האמריקאית United Airlines. טיסות רבות מגיעות אל הנמל וכן גם יוצאות ממנו טיסות המשך לכל רחבי ארה"ב וליעדים נוספים מחוץ ליבשת.

השכרת רכב בדנוור היא פתרון אולטימטיבי עבור טיול מהנה במיוחד בעיר המקסימה, בסביבתה המגוונת ובאזורים ידועים נוספים ואטרקטיביים בארה"ב.

אופרן פועלת בארה"ב באמצעות חברות ההשכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National) - שתחנותיהן ממוקמות בכל נמלי התעופה החשובים. 

שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים, הן מציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7, וקבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים (כולם בעלי גיר אוטומטי). 

העבודה עם החברות הגדולות בדנוור מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים