השכרת רכב בארגנטינה

ארגנטינה, חביבת המוצ'ילרים, היא הגדולה מבין המדינות דוברות הספרדית בעולם.

היא גובלת במדינות אורוגוואי, ברזיל, פרגוואי, בוליביה וצ'ילה והיא מציעה למבקריה מגוון בלתי ייאמן של טבע ומראות יוצאי דופן, ג'ונגלים פראיים מצד אחד, שדות קרח מצד שני, מדבריות לצד ערים גדולות ו"אירופאיות" באופיין, כשהגדולה והחשובה מבין אלו היא כמובן בואנוס איירס הקסומה.

 

השכרת רכב בארגנטינה תאפשר לכם להגיע מקצה אל קצה ולחוות את כל הקסם הזה בעצמכם וללא תלות.

התקופה המומלצת לביקור בארגנטינה היא חודשי הקיץ המקומי שהם בין נובמבר לאפריל (כלומר חודשי החורף שלנו). ארגנטינה היא מדינה עצומה בגודלה, והשכרת רכב בארגנטינה היא הדרך היחידה להגיע לכל מקום שבו תרצו, לאזורים מיוחדים ורחוקים הנמצאים מחוץ לטווח "דרך החומוס" (הלא היא הדרך הקבועה אותה עושים כל המטיילים הישראלים בארגנטינה).

 

אופרן משתפת פעולה בארגנטינה עם יורופקאר שהיא חברת השכרה בינלאומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בארגנטינה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.
העבודה עם חברת השכרה מובילה בארגנטינה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד עם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים