השכרת רכב בליסבון

ליסבון היא בירתה היפה ומלאת החיים של פורטוגל.
המטיילים הישראליים אמנם החלו לגלות אותה רק בשנים האחרונות, אך עברה המפואר מתחיל כבר במאה ה-12 לפנה"ס, עובדה הניכרת בה מאוד כאשר היא מצליחה לדלג בקלילות בין מודרניזציה מושלמת להיסטוריה מגוונת ועשירה.

זאת, יחד עם האקלים הים תיכוני המצוין ממנו היא נהנית כל השנה הופכים את ליסבון ליעד שהולך ותופס תאוצה ופופולריות, ובצדק. השכרת רכב בליסבון מומלצת במיוחד למי שלא מוכן להסתפק רק בעיר הקסומה, אלא להמשיך ולטייל ברחבי המדינה הכל כך מיוחדת הזו.


אופרן משתפת פעולה עם מספר גדול של חברות השכרה בינלאומיות מובילות בליסבון, ביניהן יורופקאר, אלאמו, באדג'ט, הרץ, דולר, אנטרפרייז, CRC וסנטאורו. כך, תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בפורטוגל, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר רב של חברות השכרה בליסבון מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח בליסבון?
חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים