שימוש בעוגיות

Main Content

מהן עוגיות?

"עוגיות" (Cookies) הינן קבצי טקסט קטנים המאוחסנים על גבי המכשיר שלכם באמצעות שרת האינטרנט. מטרתם לאחסן כמות קטנה של נתונים המתבססים על פעילותכם באתר, כך שהשרת יוכל לזהות אתכם בקלות ובמהירות ולהציג עבורכם את המידע הנחוץ לכם. קבצי עוגיות אינם תוכנות ריגול או תוכנות פרסום, ואינם יכולים להפיץ וירוסים או להפעיל תוכנות במחשב האישי או במכשיר שלכם.

בהסכמתכם לתנאי השימוש באתר, הנכם מתיר לאופרן להשתמש במידע האגור בקבצי העוגיות ולזהותכם על פיהם.

 

איזה שימוש עושה האתר בעוגיות?

קבצי העוגיות נועדו לצורך תפעולו השוטף של האתר ובכלל זה לצורך בדיקת תקינותו של האתר, איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, אימות פרטים, אבטחת מידע, איסוף מידע סטטיסטי אודות שימוש ונפח שאינו כולל מידע אישי ועוד. זאת כדי להתאים את האתר להעדפותיכם האישיות.

כמו כן, קבצי העוגיות יכולים לשמש עבור הצגת מודעות בדבר מוצרים או שירותים בהתבסס על פעילויותיכם השונות ברחבי האינטרנט ואתרים ושירותים אחרים בהם ביקרתם.

 

משואות רשת (web beacons)

בנוסף לקבצי עוגיות, אנו נעזרים במשואות רשת (web beacons) לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר, המשואות הן קבצים גראפיים זעירים בעלי מזהה ייחודי המשובצים בדפי אינטרנט ושתפקידם לסייע באיסוף מידע אודות הצפייה והשימוש באתר. המידע הנאסף באמצעות משואות הרשת אינו מזהה אתכם, ונועד לעקוב אחר דפוסי הגלישה באתר ולעקוב אחר העדפות הגולשים ביחס לתכנים ושירותים שונים.

 

כיצד ניתן למנוע את השימוש בעוגיות ובמשואות הרשת?

תוכלו להימנע משימוש בקבצי עוגיות ו/או להסיר את משואות הרשת על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלכם. לשם כך נא היוועצו בקובץ העזרה של הדפדפן. בחלק מהשירותים המוזכרים לעיל, תוכלו לבקש את הסרתכם מאיסוף קבצי "עוגיות" אודותיכם (באמצעות אופציית "Opt Out").

שימו לב, שנטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכלו להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר זה או באתרי אינטרנט אחרים ולפגוע בחווית הגלישה.

 

שימוש בקבצי העוגיות או משואות הרשת ע"י צד שלישי

בעת ביקור באתר האינטרנט שלנו ייתכן ותיכנס לקישורים לאתרים אחרים, חלקם אתרים המספקים לנו שירותים או כאלה הרלוונטיים עבור פעילותינו. חברת אופרן אינה אחראית לתוכן או למדיניות הפרטיות של אתרים או ספקים אלה והשימוש של אותן חברות בקבצי העוגיות או במשואות הרשת כפוף למדיניות הפרטיות כפי שמתפרסמת באתר האינטרנט שלהם.

 

למידע נוסף ולהסבר מפורט על מדיניות הפרטיות באתר אופרן לחצו כאן

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים