הסדרי נגישות

Main Content

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

חברת אופרן עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

אנו מעוניינים בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר. 
 

* שימו לב כי לא מתבצעת קבלת קהל במשרדי החברה. *

 

שירות לקוחות נגיש: ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים.  

נציגי השירות במוקדים הטלפונים שלנו עוברים הדרכות רציפות כדי להעניק ללקוחות שירות נגיש במגוון ערוצים.

 

מוקד טלפוני נגיש: המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

 

אמצעים נוספים ליצירת קשר: קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

 

טלפון: 03-7951010

דואר אלקטרוני: [email protected]

פניה באמצעות "צור קשר" באתר (לינק): www.ofran.co.il/he/contact-us 

צ'אט אנושי באתר בשעות הפעילות: www.ofran.co.il 

וואטסאפ למספר: 972-52-6563891+ 

פניה באמצעות הדואר: מגדלי LYFE, בניין B, הירקון 3 בני ברק, מיקוד 5120124


הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים - "נגיש בקליק"

אתר האינטרנט עומד , ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת. לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.

 

אפשרויות הנגישות בתפריט

  • התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט על ידי מקלדת. 

  • התאמה לקורא מסך - התאמר האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS

  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

  • התאמת נגודויות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

  • התאת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר 

  • התאמת אתר לעיוורי צבעים

  •  שינוי הפונט לקריא יותר

  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן 

  • הגדלת התצוגה לכ־200%

  • הדגשת קישורים באתר 

  • הדגשת כותרות באתר

  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

  • הצהרת נגישות

  • שליחת משוב נגישות
     

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.

להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

מדיניות הנגישות של פייסבוק

מדיניות הנגישות של יוטיוב

מדיניות הנגישות של אינסטגרם

מדיניות הנגישות של טוויטר

 

כלי רכב מונגשים

במידה ואתם נדרשים לרכב נגיש בחו"ל, ניתן לפנות לרכז הנגישות שלנו.

חשוב לציין כי לא בכל יעד נוכל למצוא פתרון מתאים של מנגנוני הנגשה, היות ואנו נסמכים על ציי הרכב הזמינים של חברות ההשכרה עמם אנו פועלים, אולם נעשה את המרב על מנת לסייע. 

 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

פרטי רכז/ת נגישות בחברה:

טלפון: 03-7951023

דוא”ל:  [email protected] 

וואטסאפ למספר: 972-52-6563891+ 

פניה באמצעות הדואר: מגדלי LYFE, בניין B, הירקון 3 בני ברק, מיקוד 5120124

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים