השכרת רכב בגיאורגיה

גיאורגיה, המוכרת לישראלים גם כגרוזיה, ממוקמת בין אסיה לאירופה וגובלת עם המדינות רוסיה מצפון, טורקיה וארמניה מדרום ואזרבייג'ן במזרח. מיקומה הגיאוגרפי המיוחד וההיסטוריה הייחודית שלה, הופכים את גיאורגיה הקטנה למלאת נופים מנוגדים, אשר יתאימו לכל סוג טיול ולכל לתקופה בשנה.

באמצעות השכרת רכב בגיאורגיה, תוכלו להגיע לעיירות קיט קסומות עם אקלים סאב-טרופי לחופו של הים השחור, להרים מושלגים וקרחונים, לערים מודרניות, מתועשות ושוקקות חיים ולכפרים נידחים ומסורתיים אשר נראים כאילו הזמן קפא בהם.

הערים הגדולות במדינה (הממוקמות בעיקר במרכזה) הולכות ומתפתחות עם תשתית תיירות הצומחת בקצב מרשים. בערים כמו הבירה טביליסי או עיר הקיט בטומי תוכלו למצוא את כל השירותים, רשתות האופנה או האוכל הבינלאומיים ומקומות הבילוי שמצויים בערים אחרות ברחבי העולם המערבי.

 

אופרן משתפת פעולה בגיאורגיה עם אלאמו שהיא חברת השכרה בינלאומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בטביליסי ובבטומי, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 
 

העבודה עם חברת השכרה מובילה בגיאורגיה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים