השכרת רכב ביפן

יפן- "ארץ השמש העולה" ממוקמת בצפון מערבו של האוקיינוס האטלנטי ובמזרחה של יבשת אסיה. הארכיפלג היפני, מורכב מאלפי איים קטנים שברובם אינם מאוכלסים וב-4 איים (הונשו, הוקאידו, שיקוקו וקיושו) גדולים בהרבה, אשר מכילים בתוכם את רובה המוחלט של אוכלוסייתה העצומה של המדינה הכוללת 127 מיליון תושבים.

יפן ידועה בתרבותה הייחודית המשלבת קדמה וטכנולוגיית שיא, לצד שמירה והתרפקות על המסורת והתרבות של השינטו והבודהיזם אשר מהווים את הדתות הרשמיות במדינה. ערים תיירותיות ביפן, כדוגמת קיוטו וטוקיו הבירה, מכילות בתוכן תשתית טכנולוגית וארכיטקטורה מודרניים בצורה מדהימה ומנגד מבנים היסטוריים כדוגמת הפגודות והמקדשים אשר מאפיינים כל כך את התרבות היפנית האותנטית.

ליפן, כדאי להגיע לטיול בחודשי האביב (מרץ עד מאי) כשמזג האוויר הוא אופטימלי ופריחתו המרהיבה של עץ הדובדבן עוטפת כל פינה בארץ היפה, כך שתוכלו ליהנות מהחוויה המלאה במגוון מסלולי טיול ביפן.

המדינה נחשבת לכזו שאינה זולה למבקר בה בכל תחומי החיים ובין היתר גם בפן התחבורתי. תשתית התחבורה היא משוכללת ומהירה, אך יקרה ומעט מבלבלת להתמצאות. לכן, השכרת רכב ביפן היא אפשרות אטרקטיבית וזולה יחסית.

באמצעות השכרת רכב ביפן תוכלו להתרשם מקרוב מפסגת היופי היפני: המרחבים הירוקים, האגמים הכחולים, ההרים הלבנים והכפרים האותנטיים העוברים בדרכים שבין הערים הגדולות.
 

אופרן משתפת פעולה ביפן עם חברת Alamo Rent a Car (אלאמו), חברה בינלאומית להשכרת רכב מהגדולות בעולם, המשתייכת לקבוצת אנטרפרייז וזוכה באופן קבוע באחד המקומות הראשונים בסקרי צרכנות מובילים. באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם אחת מחברות השכרה המובילות ביפן מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים