השכרת רכב בלרנקה

לרנקה היא עיר נמל בעלת היסטוריה עתיקה, הממוקמת בדרום מזרחו של האי קפריסין. זוהי עיר מודרנית המהווה את התחנה הראשונה באי לאלה המגיעים דרך נמל התעופה הבינלאומי הממוקם בה לצד הנמל הימי השני בחשיבותו באי.

לרנקה הפכה למוקד תיירותי פופולארי גם בשל מיקום שדה התעופה הבינלאומי של קפריסין בעיר, גם בשל התשתית התיירותית המפותחת (כמות ואיכות המלונות בעיר, מתקני הספא, מועדוני הילדים ועוד) וגם בשל האטרקציות המצויות בה בשפע.
בלרנקה תמצאו כל מה שאתם מחפשים בחופשת מנוחה מפנקת (או "בטן-גב"): חופיה החוליים היפים של העיר משתרעים לאורך רצועה של 25 ק"מ ומכילים מתקנים מטופחים לשירות המבלים בים, והטיילת הידועה של לרנקה, המתויירת מאוד בעיקר בחודשי הקיץ, תספק לכם שעות של הליכה מהנה תחת עצי הדקל, וישיבה בבתי הקפה והמסעדות הרבות הפזורות לאורכה.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בלרנקה, ביניהן קדי, יורופקאר ו-באדג'ט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ואיסוף של הרכב ממיקום נוח בתוך שדה התעופה הבינלאומי בלרנקה אשר נמצא במרחק של כ-8 ק"מ בלבד ממרכז העיר, כשזמן הנסיעה הממוצע הוא כ-15 דקות. 
קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 


העבודה עם מספר חברות השכרה בלרנקה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים