השכרת רכב בפורטוגל

פורטוגל שוכנת בחצי האי האיברי, בין ספרד לאוקיינוס האטלנטי. בשנים האחרונות חוותה שינוי דרמטי בתחום התיירות, והפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה ובארה"ב כולה.
מדובר ביעד שכולל בתוכו כמה מהאלמנטים החשובים ביותר לחופשה: אוכל טוב (בעיקר כזה המבוסס על דגים ומאכלי ים), נוף עירוני מגניב של מערב אירופה, טבע פראי, מזג אוויר נהדר, יין, חופים במרחק נסיעה מהערים, וקצת רונלדו לחובבי הכדורגל המושבעים.

מזג האוויר הנוח רוב ימות השנה, בשילוב עם החוויה הייחודית שהיא מציעה, הופך אותה ליעד מושלם לחופשה לכל הגילאים. השכרת רכב בפורטוגל היא דרך נהדרת לחוות את כל הנופים היפים שבדרך.

הפריסה הרחבה של אופרן תאפשר לכם לטייל עם הרכב השכור בכל פורטוגל. הפריסה שלנו כוללת תחנות להשכרת רכב בליסבון, השכרת רכב בפורטוהשכרת רכב במדירה, כך שתוכלו להעשיר את הטיול שלכם בפורטוגל עם עיירות ציוריות ואתרי טבע וארכיאולוגיה מרהיבים.


אופרן משתפת פעולה עם מספר גדול של חברות השכרה בינלאומיות מובילות בפורטוגל, ביניהן יורופקאר, אלאמו, טנג'ריןבאדג'ט, הרץ, דולר, אנטרפרייז, CRC וסנטאורו. כך, תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בפורטוגל, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר רב של חברות השכרה בפורטוגל מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים