השכרת רכב בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו הצבעונית, הממוקמת בצפון מדינת קליפורניה, בנויה על גבי כ-50 גבעות ומוקפת בתפאורה המדהימה של מפרץ סן פרנסיסקו והאוקיינוס השקט. סמלה של העיר הוא "גשר שער הזהב"- גשר תלוי שנמתח לאורך 2,737 מטר בין סן פרנסיסקו לבין מחוז מרין ונחשב לאחד הגשרים היפים בעולם.

מעבר לאמנות בכל רחוב ואתרי התיירות הידועים של העיר, השכרת רכב בסן פרנסיסקו תאפשר לכם לבקר בשלל האטרקציות שסביבה - בין אם אלו פארקים לאומיים כמו פארק יוסימיטי, או עיירות כמו כרמל ומונטריי. כמו כן, ניתן להשתמש בסן פרנסיסקו כנקודת מוצא למספר מסלולי רכב מרהיבים, כשהמפורסם מכולם הינו כמובן המסלול לאורך כביש 1 דרומה אל לוס אנג'לס.

 
אופרן פועלת בסן פרנסיסקו באמצעות שתי חברות ההשכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). 
שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בסן פרנסיסקו בראש שקט.
תוכלו להזמין את הרכב השכור בשדה התעופה בסן פרנסיסקו (SFO) וגם במספר מיקומים במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולן בעלי גיר אוטומטי. 

העבודה עם החברות הגדולות במיאמי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים