השכרת רכב בניו יורק

ניו יורק היא הלב הפועם של התרבות המערבית. העיר שזכתה לכינוי "התפוח הגדול" היא שער הכניסה המזרחי לארה"ב.
זהו אחד ממרכזי התרבות, העסקים, האמנות והשעשועים הגדולים בעולם והיא עמוסה לאורך כל השנה בתיירים שהופכים בכל יום את רחובותיה לחגיגה של בילויים ואטרקציות מתחלפות.

בשל הטיסות המרובות והנוחות לניו יורק, היא מהווה נקודת התחלה ו/או סיום אידיאליות לטיולים בצפון מזרח ארה"ב - לאיזורים כמו ניו אינגלנד (הידועה בנופים המרהיבים שבה בתקופת הסתיו) ומפלי הניאגרה. היא גם נקודת יציאה מושלמת לחקר החוף המזרחי של ארה"ב וביקור בערים והמדינות המרכזיות שבו - וושינגטון, בוסטון, פילדלפיה ואולי אפילו חלקים מוירג'יניה ופנסילבניה.
גם אם אתם מתכננים להישאר באיזור ניו יורק בלבד, השכרת רכב בניו יורק תהפוך את החופשה שלכם לנוחה ונעימה, כאשר תוכלו לבחור לצאת מגבולות העיר אל האיזורים הסמוכים, וליהנות מטיול בטבע, חופים יפים, עיירות קסומות, מוזיאונים ואתרים היסטוריים. איזורים שמתאימים לטיול קרוב לניו יורק הם למשל לונג איילנד, עמק ההדסון, קולד ספרינג, פארק הארימן, ועוד.

שלושה נמלי תעופה משרתים את ניו-יורק: שדה התעופה קנדי (JFK) הממוקם סמוך לברוקלין, לה גוורדיה (LGA) שמצפון לקווינס ושדה התעופה ניוארק (EWR) הנמצא בניו-ג'רזי, מרחק 30 דקות נסיעה ממנהטן. 

אופרן פועלת בניו יורק באמצעות שתי חברות ההשכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). 
שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בניו יורק בראש שקט.
בזכות הפריסה הרחבה של התחנות תוכלו להזמין את הרכב השכור בכל אחד משדות התעופה המשרתים את ניו יורק וכמו כן במספר מיקומים במנהטן עצמה.

קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולן בעלי גיר אוטומטי. העבודה עם החברות הגדולות במיאמי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים