השכרת רכב בקרואטיה

קרואטיה היא מדינה בלקנית קטנה יחסית (בשטח שגודלו פי 3 מישראל) הנמצאת במרחק טיסה קצרה מישראל.
היא מציעה שלל אטרקציות בלתי נשכחות לכל המטיילים, עיירות פוטוגניות שצולמו לסרטים וסדרות פופולאריות, חופים יפים, כפרים ציוריים, אוכל בלקני משובח ועוד.
קרואטיה מתאימה לכל סוג חופשה שתוכלו לחשוב עליה החל מטיולי משפחות מהנים, טיולי זוגות רומנטיים וטיולים מרתקים לצעירים ברוחם.

מזג האוויר בקרואטיה נוח מאוד והיא נחשבת לאחת מהמדינות החמות באירופה. היא מהווה יעד פופולארי, לא מעט בזכות המחירים הזולים שהיא מציעה לצד אוכל טוב ונופים יפיפיים המשלבים הרים, ים, נהרות ואגמים.

אם אתם מעוניינים לחוות את קרואטיה במלואה ולהגיע בקלות לזאגרב ולכל האתרים, השכרת רכב בקרואטיה היא האפשרות האידיאלית והמומלצת ביותר.

 

 
אופרן משתפת פעולה בקרואטיה עם חברת ההשכרה הבינלאומית המובילה הרץ ועם אוריקס שהינה חברת השכרה מקומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בקרואטיה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בקרואטיה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים