השכרת רכב בניו זילנד

ניו זילנד היא פינת גן עדן למטייל הרוצה לחוות טבע פראי, שילוב של יערות גשם שלא נגעה בהם יד אדם, עם חופים זהובים והרי געש מרהיבים.
הדרך הטובה והחופשית ביותר לגלות את המדינה בקצב שלכם, היא באמצעות השכרת רכב בניו זילנד. השכרת הרכב תאפשר לכם יציאה מיידית אל הפארקים העשירים להכרות עם האזור ההררי, למפגש עם מעיינות מים חמים טבעיים והרבה מאוד שטחים נרחבים של שדות ירוקים. כדאי להזמין את הרכב השכור מראש וכך להימנע מחיפושים מיותרים ובזבוז זמן לאחר הנחיתה.

 

אופרן משתפת פעולה בניו זילנד עם חברת ההשכרה הבינלאומית המובילה באדג'ט ועם אזי קאר רנטלס שהינה חברת השכרה מקומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בניו זילנד, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.

 

העבודה עם מספר חברות השכרה בניו זילנד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים