השכרת רכב בבריטניה

הממלכה המאוחדת, הלא היא בריטניה, היא אחת האומות המפוארות בהיסטוריה. אין הרבה מדינות המחזיקות במטען תרבותי והשפעה היסטורית בסדר גודל שכזה.
המדינה מורכבת מארבע אומות שבעבר התקיימו כמדינות נפרדות: אנגליה, וויילס, סקוטלנד וצפון אירלנד, כשאנגליה, הגדולה מביניהן, ממוקמת במרכזו ובדרומו. 

הדרך המומלצת ביותר לחוות את כל מה שהאי המגוון יכול להציע לכם היא באמצעות השכרת רכב בבריטניה, כך תוכלו להגיע בנוחות וביעילות למקומות המיוחדים באמת. לאופרן פריסה בכל מדינות האי הבריטי ותוכלו למצוא באתר השכרת רכב באנגליה, השכרת רכב בסקוטלנד, השכרת רכב בצפון אירלנד והשכרת רכב בוולס. 


אופרן פועלת בבריטניה באמצעות מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות, ביניהן יורופקאר, אנטרפרייז, אלאמו ובאדג'ט, המאפשרות לכם לשכור רכב בכל אחד מנמלי התעופה של לונדון (כולל כמובן בשדה התעופה הית'רו ושדה התעופה לוטון), במספר נרחב של תחנות במרכז העיר לונדון, כמו גם באדינבורו, ליברפול, ברמינגהם, מנצ'סטר, גלזגו וערים רבות נוספות. קבוצות הרכב המוצעות מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים וקומפקטיים לבינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 
 

העבודה עם מספר חברות השכרה בבריטניה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב.
אם אתם מתכננים חופשה בחודשי הקיץ, אנו ממליצים להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי (אשר מומלץ במיוחד במדינה זו היות והנהיגה היא בצד שמאל). 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים