השכרת רכב בבריסל

בריסל היא לא רק בירתה של בלגיה אלא גם בירת האיחוד האירופי. בתחומי הבירה הבלגית, שבה כ-1.5 מיליון תושבים, נמצאים בניין הנציבות האירופית, מטה האיחוד וגם מטה נאט"ו. מרבית תושבי העיר כיום הם דוברי צרפתית. לכל הרחובות בעיר יש שני שמות, ולעתים אלה שונים בתכלית. גם אתרי הבילוי והתיירות מחזיקים ב"כובעים" שונים: הכיכר המרכזית לדוגמא נקראת Grand Place וגם Grote Markt.

בריסל מציעה מוזיאונים רבים, מבנים עתיקים, כנסיות גותיות וגם הרבה, הרבה גשם. כך שכמעט תמיד מומלץ לצאת לרחוב עם מטריה, אפילו בקיץ. אחד האתרים המפורסמים בעיר, המושך אליו כמויות גדולות של תיירים, הוא פסל "הילד המשתין" (Manneken-Pis), שעל סגולותיו נקשרו סיפורים ואגדות רבים.
בריסל היא גם "בירת הקומיקס העולמית" - ביתם של טין טין, הדרדסים ועוד דמויות אהובות רבות אחרות. ביקור במוזיאון הקומיקס בהקשר הוא חוויה בלתי נשכחת עבור ילדים חובבי סרטים מצוירים.
השכרת רכב בבריסל תאפשר לכם לטייל בקלות בבלגיה וגם לצאת ממנה אל מדינות שכנות כמו הולנד, גרמניה, צרפת ולוקסמבורג.
 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בבריסל, ביניהן ירופקאר ובאדג'ט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה במיוחד בבריסל, בשדה התעופה וגם במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בבריסל מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין
את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים