השכרת רכב בונקובר

עם יותר מ-2.5 מיליון תושבים, ונקובר היא הבירה של מערב קנדה ותחנת מוצא נפלאה לטיולים בבריטיש קולומביה ובהרי הרוקי הקנדיים. בחורף, ונקובר היא מוקד עלייה לרגל לחובבי סקי וסנואובורד ואידאלית גם לחובבי פעילות ימית או לכאלה המעוניינים לחצות את הגבול ולטייל בצפון-מערב ארה"ב. יעד פופולרי נוסף לטיולים הוא האי ויקטוריה, הנמצא ממערב לעיר.

יחסית למטרופולין, ונקובר היא עיר שקל מאוד להתמצא בה. רחוב אונטריו מפריד בין חלקה המזרחי לחלקה המערבי, ואילו הדאון טאון נמצא מצפון לרחוב פולס קריק. אזור מרכז העיר, הממוקם ברובו על חצי אי, מרכז רבות מהאטרקציות של ונקובר: אזור סטנלי פארק והאינגליש ביי ובו תצפית נהדרת על האוקיינוס השקט, מסעדות, מרכזי קניות וחופי רחצה.
השכרת רכב בונקובר קלה והופכת את ההגעה ממקום למקום (על אף המרחקים הגדולים) לחוויה מהנה ונוחה.

אופרן פועלת בונקובר באמצעות אלאמו, שהיא חברת השכרה בינלאומית מובילה. באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 
העבודה עם חברת השכרה מובילה בונקובר מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים