השכרת רכב בקלגרי

קלגרי היא אחת משתי הערים הגדולות במדינת אלברטה שבקנדה, וממוקמת בחלקה הדרומי, למרגלות רכס הרי הרוקי הקנדיים. מרבית התיירים המגיעים אליה נמצאים בדרכם לטיולים רכובים במערב קנדה/צפון מערב ארה"ב או לחופשות סקי. עבור אלה, קלגרי היא עיר אידאלית לכמה ימים של מנוחה אורבנית בטרם יוצאים או ממשיכים אל המרחבים הפתוחים.

קלגרי מחולקת לארבעה רובעים עיקריים: צפון-מזרח, צפון-מערב, דרום-מזרח ודרום-מערב, כשבמרכזה עובר הנהר בואו (Bow). מרכז הבילויים וחיי הלילה של קלגרי הוא אזור הבלטליין (beltline) והשדרה ה-17 (בעיקר בין הרחובות 2 ל-15). מומלץ גם לבקר במגדל קלגרי שבראשו מסעדה מסתובבת.
עם זאת מרבית האטרקציות של העיר נמצאות מחוצה לה, דבר שהופך את השכרת הרכב בקלגרי לפתרון הטוב ביותר. בנוסף לשמורות הטבע באנף וג'אספר המפורסמות, תוכלו לנהוג גם ל- Dinosaur Provincial Park, אחד מהאתרים החשובים ביותר לחקר הדינוזאורים. ביולי מתקיים בעיר פסטיבל הקאובויים והרודיאו Stampede.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בקלגרי, ביניהן אלאמו. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בקלגרי, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 
העבודה עם מספר חברות השכרה בקלגרי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים