השכרת רכב באתונה

 אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות ומקומיות מובילות באתונה, ביניהן אוואנס, באדג'ט, הרץ, אנטרפרייז, אלאמו, יורופקאר וטריפטי. באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בשדה התעופה של אתונה ובמספר מיקומים במרכז העיר.  

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.
 

אתונה, עיר הבירה של יוון, מאכלסת מעל ל 3.7 מיליון תושבים, המהווים כשליש מאוכלוסיית יוון.
העיר מוקפת בשלושה הרים גבוהים ובנויה בין היתר על יותר מעשר גבעות, המעניקות למבקרים בה מקלט שקט ותצפית נהדרת על הרחובות השוקקים ועל נמל פיראוס. מרבית אתרי הבילוי של אתונה, וגם כמה אתרים ארכיאולוגיים ותיירותיים, נמצאים סביב כיכר סינטגמה (Plateia Syntagmatos) שבמרכז העיר. 

השכונות המומלצות ביותר לביקור באתונה הן פלאקה ומונסיטראקי, בהן תוכלו ללכת רגלית מהשוק הישן (Agora) אל בניין הפרלמנט, וכמובן מומלץ מאוד לא לפספס ביקור באתר המפורסם ביותר בעיר- האקרופוליס. אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה יותר השכרת רכב באתונה תאפשר לכם להספיק לנסוע מחוץ לעיר ולבקר באיזורים הכפריים היפים בחלק היבשתי של המדינה.
 

בלשונית "אטרקציות ומסלולים" בהמשך עמוד זה תמצאו גם המלצה שלנו לשני מסלולים מעגליים שיאפשרו לכם לבקר בכמה אתרים יפהפיים במרחק נסיעה מהבירה. טיול ברכב שכור יתן לכם את החופש לבחור את המסלול הרצוי לכם, לבחור באילו אתרים לעצור לאורך המסלול, ובאילו לבלות יותר או פחות, לפי לוחות הזמנים שלכם בלבד.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים