השכרת רכב באוסטריה

בזכות מיקומה הנהדר בטבורה של אירופה, עושרה התרבותי והטבע המרהיב שלה, אוסטריה נחשבת לאחת המדינות המתויירות ביבשת.
אוכלוסייתה אמנם לא גדולה משמעותית מזו של ישראל, אך שטחה גדול פי 4 וכ-62% ממנו נשלט על ידי רכס האלפים האצילי. בזכות זאת, אוסטריה היא לא רק יעד לטיולים באביב, בקיץ או בסתיו, אלא גם חלום לחובבי סקי וטיולי חורף.

מיקומה המרכזי הופך אותה לנגישה במיוחד - השכרת רכב באוסטריה היא פתרון מושלם עבורכם, אם התחלתם או אם ברצונכם לסיים את טיולכם בצפון איטליה, גרמניה, שווייץ או צרפת.

באוסטריה אופרן משתפת פעולה עם מספר ספקים בינלאומיים כמו יורופקאר, באדג'ט ואנטרפרייז, מה שמאפשר לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר לחופשה מתוך מגוון רחב של קבוצות רכב במגוון רמות מחיר שיתאימו לכל תקציב.
העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, אך אנו ממליצים להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן מיניואן או בעל גיר אוטומטי.

מלבד היותה יעד לחובבי סקי או לחובבי תרבות, אוסטריה היא מקום שקל ונוח לנוע ולטייל בו ברכב השכור עם כל בני המשפחה, וליהנות מנופים עוצרי נשימה. היא מציעה שלל אטרקציות המתאימות לילדים ולהורים כגון מכרות מלח, מערות קרח, מגלשות הרים, מתחמי רחצה ופארקי מים, נקיקים, אגמים ועוד. 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים