השכרת רכב בקוסטה ריקה

קוסטה ריקה הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על המטיילים הישראלים מכל הסוגים. מדינה זו מושכת אליה את מחפשי השקט, מחפשי טיולי החוף, וגם מטיילים בעלי משפחות המעוניינים לחוות את החוויה הטרופית בתנאים טובים וקלים.

קוסטה ריקה ממוקמת במרכז אמריקה והיא מציעה גישה גם לחוף הקריבי ממזרח וגם לחופי האוקיינוס השקט ממערב. מטיילים רבים באים לקוסטה ריקה כדי ליהנות ממגוון רחב של ספורט אקסטרים, כדי לטייל בשמורות הטבע המרהיבות שלה, או כדי לנפוש לאורך אחד מהחופים באחת מעיירות החוף האותנטיות.

השכרת רכב בקוסטה ריקה מאפשרת גם הגעה אל הרי הגעש המפורסמים של המדינה הנמצאים במרכזה, וחוויה של נוחות ועצמאות שהופכת את הטיול לבלתי נשכח.
קוסטה ריקה מציעה טיול בו אפשר לחוות את מיטב טעמי מרכז אמריקה. התושבים ססגוניים מאוד וכדאי לכם לעצור בשווקים בפתוחים המתקיימים תדיר בכל אזורי המדינה. תוכלו למצוא שם מציאות וגם לקבל טעם ייחודי של התרבות המקומית המשלבת בין האינדיאנים לבין הספרדים שהגיעו אחריהם. השפה המדוברת היא ספרדית, אבל גם מי שלא שולט בשפה יוכל להסתדר עם חיוך וקצת אנגלית.

 

אופרן משתפת פעולה בקוסטה ריקה עם Adobe Rent a Car שהיא חברת השכרה מקומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם חברת השכרה מובילה בקוסטה ריקה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים