השכרת רכב בתאילנד

תאילנד היא יעד אהוב במיוחד על תיירים מהעולם כולו ועל ישראלים בפרט. למרות המרחק, מספר רב של תיירים ישראלים מגיעים אליה מדי שנה. מדובר במדינה מדהימה ביופייה, המאפשרת מגוון עצום של אטרקציות ואזורים לטיול. ניתן להתפנק בה וליהנות מכל השפע שהיא מציעה, במחירים משתלמים.
היא אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם, אבל גם כאן אתם עדיין יכולים למצוא מקומות רבים שלא נגעה בהם יד הזמן. מקדשים מפוארים ומרהיבים הנמצאים בראשי ההרים, נקודות נוף פראיות ואוכלוסייה חביבה ומכניסת אורחים.

גם אם אתם משלבים טיול הליכה עם טיול חופים, חברת אופרן תשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם היכן כדאי לכם לאסוף את הרכב השכור והיכן להחזירו.
השכרת רכב בתאילנד באמצעות אופרן מתאפשרת בבנגקוק הבירה או בעיר צ'אנג מאי הצפונית, בפוקט, קוסמוי, קראבי, צ'אנג ראי ועוד.

 

אופרן משתפת פעולה בתאילנד עם דרייב תאילנד שהיא חברת השכרה מקומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם חברת השכרה מובילה בתאילנד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.

 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים