השכרת רכב במקסיקו

מקסיקו הממוקמת במרכז אמריקה מציעה מזג אוויר טרופי המתאים לטיול בכל עונות השנה. היא ממוקמת בין הים הקאריבי לאוקיינוס השקט, עם חופים עוצרי נשימה משני צידיה של המדינה.

בשל שטחה הגדול הנסיעות בה ארוכות למדי, לכן מומלץ לשכור רכב ולתור אותה בנוחות ובהתאם ללוח הזמנים שלכם. השכרת רכב במקסיקו באמצעות אופרן נעשית דרך חברת אלמו המפעילה סניפים בכל רחבי המדינה, בערים שונות ובשדות תעופה שונים. היכן שתנחתו, יחכה לכם הרכב השכור שלכם.
באמצעות הרכב השכור תוכלו להגיע לכל חלקי המדינה, מהמדבר הצפוני, ועד לאזורים הדרומיים הטרופיים יותר. תושבי מקסיקו הינם מסבירי פנים לתיירים, וטיול חווייתי מובטח לכם.


אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות במקסיקו, ביניהן יורופקאר ואלאמו. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד במקסיקו, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.

 

העבודה עם מספר חברות השכרה במקסיקו מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים