השכרת רכב במדירה

האי מדירה הוא חלק מארכיפלג באותו השם, הסמוך לפורטוגל ומשתייך אליה. הוא אי סובטרופי המתהדר במזג אוויר נעים מאוד, לא חם מדי בקיץ, לא קר מדי בחורף. 
באי מדירה נפשו מאז ומעולם כל שליטי אירופה ואף שליטים מדרום הים התיכון. הוא משלב בין טבע ייחודי לבין חופים זהובים ונקיים על מימי הים התיכון. השכרת רכב במדירה מאפשרת ליהנות מכל העולמות, מהטבע והחופים, מהכפרים והעיירות.
באי פזורות מס' ערים קטנות ועיירות שבכולן תוכלו למצוא מסעדות רבות המגישות אוכל טעים עם דגש על מאכלי ים. גם חובבי הציפורים יחגגו במדירה מאחר והאי הוא נקודת מעבר וגם משכנן הקבוע של הרבה זנים ומינים של ציפורים.

טיול למדירה הינו חיבור לשקט ושלווה והוא מומלץ בתור נופש רומנטי או נופש לאוהבי הירוק והפורח. למי שחובב ספורט ימי, עיירות החוף במדירה מציעות מגוון רחב ביותר של אפשרויות צלילה, וציוד נוסף לאוהבי השיט, או גלישת הרוח. קרוב לחופים אפשר לפעמים למצוא להקות דולפינים משתעשעות.

 

אופרן משתפת פעולה במדירה עם חברת ההשכרה הבינלאומית המובילה הרץ ועם מדירה רנט שהינה חברת השכרה מקומית מובילה. כך, תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד במדירה,  בשדה התעופה וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה במדירה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים