השכרת רכב במונטנגרו

מונטנגרו היא אחת מהרפובליקות החדשות שנוצרו עם התפרקות יוגוסלביה. היא שוכנת לחופו של הים האדריאתי. למדינה נוף ייחודי המשלב בין הרים ירוקים, לחופים זהובים ועמקים, אגמים וקניונים רבים. חופשה במונטנגרו היא חופשה של נופים מרהיבים, והמדינה מתפתחת יותר ויותר בשנים האחרונות והופכת ליעד תיירותי המשלב נופים קסומים עם אווירה נעימה.

השכרת רכב במונטנגרו תאפשר לכם להכיר את המדינה תוך כדי נסיעה בכבישים ההרריים היפים שלה שייקחו אתכם לעבר עיירות קטנות ומכניסות אורחים, כפרים קטנים הפזורים לאורך העמקים או לעיירות הנופש הפזורות על קו החוף. הטיול במונטנגרו מתאים גם לקיץ עם שלל הנופים המרהיבים, גם לאביב בעונת הפריחה, הסתיו - עונת הנשירה ובקיץ ישנם אתרי סקי לא יקרים היכולים לעניין רבים האוהבים את ספורט החורף.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות במונטנגרו, ביניהן הרץ, אנטרפרייז ו-יורופקאר. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במונטנגרו, בשדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.  ניתן להזמין השכרת רכב במונטנגרו משדה התעופה פודגוריצה, שדה התעופה טיבאט או במרכזי בערים.

העבודה עם מספר חברות השכרה במונטנגרו מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים