השכרת רכב ברומניה

כמו מדינות אחרות רבות במזרח אירופה, גם רומניה הפכה ליעד פופולארי מאוד בקרב מטיילים ישראלים בשנים האחרונות. רומניה מציעה שלל אפשרויות לטיולים מסוגים שונים: בוקרשט עיר הבירה הינה שילוב בין עבר אירופאי מזהיר של ארמונות, כיכרות רחבות וחיי לילה סוערים. ברומניה נמצאים הרי הקרפטים המרהיבים וביתו של הרוזן המפורסם בעולם. טיול באזורי טרנסילבניה מקים לחיים את האגדות על הרוזן דרקולה וטיול בין הערים העתיקות מסביר איך נוצרה האגדה. ברומניה אפשר גם לנפוש לחופי הים השחור המפורסם בעיירות נופש הפזורות לאורך החוף.
השכרת רכב ברומניה מומלצת בחום לאלו המעוניינים להכיר את רומניה האמיתית, הפחות מתויירת, זו שכל העיירות והכפרים בה נראים כאילו שהזמן עצר בהם מלכת.


אופרן משתפת פעולה עם מבחר חברות השכרה בינלאומיות מובילות ברומניה , ביניהן אוויס, אנטרפרייז, הרץ, פיילס וטריפטי. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד ברומניה, בשדות התעופה המרכזיים בבוקרשט, קלוז', טימישוארה וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה ברומניה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים