השכרת רכב בסלובקיה

סלובקיה מציעה למטייל הישראלי חווית טיול ייחודית ומהנה במרחק טיסה קצרה מישראל, כמו כן היא נחשבת ליעד לא יקר, ומתאימה לכולם, לזוגות הרוצים נופש רומנטי, למשפחות עם ילדים ולקבוצות מכל הסוגים המעוניינים במעט היסטוריה אירופאית, אוכל טעים ונופים ירוקים ויפים המשלבים אגמים והרים.

השכרת רכב בסלובקיה תאפשר לכם להכיר את סלובקיה לעומק.
בסלובקיה ישנן שמורות טבע רבות ופארקים לאומיים השומרים על הטבע ומאפשרים לתיירים מכל העולם הצצה ליופי בראשיתי של יערות ומישורים ירוקים שאפילו יד החקלאות לא נגעה בהם.

חברת אופרן מציעה לכם השכרת רכב בברטיסלבה ובקוסיצ'ה, ולבחירתכם מגוון של מכוניות להשכרה: רכבים קטנים, רכבים משפחתיים, רכבי סטיישן ורכבים אוטומטיים שאותם מומלץ להזמין זמן רב מראש.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בסלובקיה, ביניהן באדג'ט, אלאמו ואוטו-יוניון. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד ב סלובקיה, בכל שדות התעופה המרכזיים של ברטיסלבה, קוסיץ' ופופראד. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בסלובקיה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים