השכרת רכב בבולגריה

בולגריה, שבדרום מזרח אירופה, מציעה את כל מה שאתם צריכים עבור חופשה מהנה במיוחד - אתרי נופש, מטבח מעולה, קניות זולות ומגוון רחב של נופים וחוויות.
התיירות בבולגריה מרוכזת לרוב בשני ענפים מרכזיים - תיירות סקי בחורף, ותיירות "בטן גב" בחודשי הקיץ - בעיירות הנופש הפופולריות בורגס וורנה.
אך ההיצע של המדינה רחב ומרתק גם מעבר לערים המוכרות. היות ומדובר במדינה שאינה גדולה מדי, פשוט מאוד לטייל ולחקור אזורים שונים במדינה בנסיעה של עד מספר שעות לכל כיוון.
השכרת רכב בבולגריה תאפשר לכם לחקור את מגוון האתרים במדינה היפה, מחולות הזהב שלאורך הים השחור במזרח ועד להרי הבלקן הגבוהים במערב. לאורך הדרך תוכלו לבקר בשלל כפרים ציוריים וליהנות מהכנסת האורחים של התושבים מסבירי הפנים, וממטעמי המטבח הבולגרי המצוינים.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בבולגריה, ביניהן הרץ, באדג'ט ו-גרין רנט-א-קאר. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בבולגריה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בבולגריה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים