השכרת רכב בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס, "עיר המלאכים", היא המרכז הנוצץ של התרבות האמריקאית המודרנית. היא ידועה בזכות תעשיית הקולנוע של הוליווד ומדרכת הכוכבים המפורסמת, אחוזות הפאר של בברלי הילס, דיסנילנד ורצועות החוף הפרועות של מאליבו, וניס ביץ' ואורנג' קאונטי. היא גם אחד ממרכזי התקשורת, העסקים והתרבות השוקקים בעולם ומתהדרת באחת מקבוצות הכדורסל הטובות בתבל - הלוס אנג'לס לייקרס.
 

אופרן פועלת בלוס אנג'לס באמצעות שתי חברות השכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בלוס אנג'לס בראש שקט.
לחברות אלה מיקום נוח בשדה התעופה בלוס אנג'לס (LAX) שבו תוכלו לבחור את הרכב הרצוי ממגוון רכבים המשתייכים לקבוצה שהזמנתם. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולם בעלי גיר אוטומטי. 
 
 
העבודה עם החברות הגדולות בארה"ב מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים