השכרת רכב בשוויץ

שוויץ היא מדינתם של האלפים השוויצריים, מאות אגמים כחלחלים, אתרי סקי ונופש לקיץ ולחורף.

הערים הגדולות של שוויץ מדורגות באופן קבוע בצמרת העולמית בכל הנוגע לקדמה ולאיכות חיים.
היא נהנית מתשתית כבישים מהמשובחות בעולם, כך שבין אם שכרתם את הרכב בציריך, בבאזל או בז'נבה ובין אם הגעתם דרך אחת המדינות הגובלות בה, גרמניה, איטליה, אוסטריה או צרפת - מחכה לכם מפגש בלתי אמצעי עם הטבע ועם אורח החיים השוויצרי המתנהל בשלוש שפות (לפחות).

אין דרך טובה יותר להתמכר לפסטורליות של המישורים המלבלבים והפסגות המושלגות, מאשר ברכב שכור, כשההגה והחופש המלא נמצא בידיים שלכם.

אופרן פועלת בשוויץ באמצעות כמה חברות בינלאומיות להשכרת רכב, לדוגמא יורופקאר, באדג'ט, אנטפרייז ויונירנט, המאפשרות לשכור רכב בנמלי התעופה המרכזיים, במרכזי הערים וגם ב"עיירות חורף" כמו דאבוס, אינטרלקן, לוגאנו ולוצרן.
שיתוף הפעולה עם מספר ספקים ביעד יאפשר לכם לבחור ממגוון רחב של קבוצות רכב, ברמות מחיר שונות שיתאימו לכל תקציב, והפריסה הרחבה תאפשר לכם לתכנן את הטיול בגמישות ובנוחות. שירות הדרכים של חברות ההשכרה נותן מענה בכל עניין 24 שעות ביממה, בין אם אתם נמצאים בעיר גדולה או על צלע הר. 

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים