השכרת רכב במדריד

עם יותר משלושה מיליון תושבים, מדריד היא לא רק בירת ספרד אלא גם אחד המרכזים התרבותיים החשובים והעשירים באירופה. היא משלבת בין אוצרות וארמונות בית המלוכה, עברה המפואר של האימפריה הספרדית ובירת בילויים ושופינג המקבלת בזרועות פתוחות מיליוני תיירים בשנה (מדורגת רביעית באירופה).

מדריד מחולקת ל-21 רובעים והיא הבית למשולש הזהב של האמנות (מוזיאון אל פראדו, מוזיאון המלכה סופיה ומוזיאון בורנמיסה), כמו גם לקבוצת הכדורגל המפוארת ריאל מדריד. למדריד חיי לילה שוקקים במיוחד בשעות הקטנות הכוללים מאות בתי קפה וברים אופנתיים המתאימים לכל פלח באוכלוסייה. מרכזי אופנה, בוטיקים יוקרתיים וגם חנויות רטרו עממיות יותר פרושים בעיקר לאורך הרחובות SERRANO ו-GOYA.
 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות במדריד, ביניהן באדג'ט, יורופקאר ו-אנטרפרייז. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממחיר אטרקטיבי, ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 
ניתן להזמין השכרת רכב במדריד משדה התעופה (Madrid-Barajas Adolfo Suárez Airport) ,אשר נמצא במרחק של כ-16 ק"מ בלבד ממרכז העיר, כשזמן הנסיעה הממוצע הוא כ- 16 דקות. 

העבודה עם מספר חברות השכרה במדריד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח במדריד?
חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים