השכרת רכב בפרנקפורט

פרנקפורט היא העיר החמישית בגודלה מבין ערי גרמניה מבחינת מספר התושבים (כ-650 אלף תושבים), והיא הלב הפועם של הכלכלה הנחשבת לחזקה ביותר באירופה. פרנקפורט ידועה בקו הרקיע העתידני שלה והיא שוכנת על גדות נהר המיין, סיבות הזיכו אותה בכינוי הנוצץ- "מיינהאטן".
בפרנקפורט פועלים הבורסה הגרמנית, הבנק האירופי המרכזי, המטות של רבים מהתאגידים הגדולים ביותר בעולם וכן מאות משרדי פרסום ויח"צ. בנוסף, פרנקפורט היא גם הבית לכמה מהתערוכות החשובות באירופה, כמו יריד הספרים ויריד המכוניות המושך מדי שנה כמיליון מבקרים.

פרנקפורט ממוקמת בלבה של גרמניה ואם תצרפו לכך את העובדה שבתחומה פועל נמל התעופה השלישי בגודלו באירופה - תבינו מדוע השכרת הרכב בפרנקפורט היא אטרקטיבית ביותר. פרנקפורט היא תחנת לקיחה מושלמת עבור החושקים לטייל דרומה להיידלברג או על "הדרך הרומנטית" לבוואריה, לאזור באדן-באדן או היער השחור, מערבה לוויסבאדן, אזור עמק הסאר ובלגיה או צפונה לאורך נהר הריין.
 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בפרנקפורט, ביניהן באדג'ט, יורופקאר ואנטרפרייז. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בפרנקפורט, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בפרנקפורט מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח בפרנקפורט?
חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים