משחקי נסיעה ברכב

Main Content

אנחנו יודעים שלפעמים הנסיעות הארוכות ברכב השכור בחו"ל יכולות להיות קצת מאתגרות.
הרי יש לכם קילומטרים על גבי קילומטרים לבלות יחד בתוך רכב (ותודו שגם הוואן הכי מרווח יכול להרגיש כמו רכב חיפושית כשמבלים בו 8 שעות ביום).
 

הידעתם שהממוצע של נסיעה יומית ברכב עבור נהג אירופאי בזמן חופשה הוא פחות מ-50 ק"מ ליום, בעוד עבור הנהג הישראלי בעת השכרת רכב בחו"ל, ממוצע הקילומטרים ביום הוא בין 150 ל-200?!
 
ובכל זאת, אנחנו חושבים שהנסיעה עצמה היא הזדמנות נפלאה לצבור זיכרונות משותפים, לחוות זמן איכות שלא ממש קיים במרוץ היום-יום. אז מה אפשר לעשות בנסיעה? הו, אנחנו שמחים ששאלתם.
 

לא מכירים משחקי נסיעה? הנה כמה רעיונות:
 

letters icon אלפבית
כל אחד מהנוסעים במכונית צריך להגיד בתורו שם של משהו (או מישהו) הנמצא ברכב לפי סדר הא'-ב'. מי שנתקע יוצא מהמשחק.
 
picnic icon יצאתי לפיקניק ולקחתי איתי...
כל נוסע במכונית צריך להגיד בתורו את המשפט "יצאתי לפיקניק ולקחתי איתי (שם של פריט כלשהו)" הבא אחריו צריך לזכור את שם הפריט הקודם ולהוסיף אחד משלו. כך שמתקבלת רשימה ארוכה של פריטים שצריך לזכור. את המשחק הזה אפשר לשחק לנצח! מי אמר טיול מחוף לחוף בארה"ב ולא קיבל?
 
i spy icon I spy (אני רואה)
מדובר אולי במשחק הנסיעה האהוב והמוכר ביותר. כל אחד מן המשתתפים מזהה בתורו חפץ בתוך המכונית או מחוצה לה ובוחר דרך לתאר אותו, למשל "אני רואה בתוך המכונית משהו בצבע _____" או "אני רואה מחוץ למכונית משהו שמתחיל באות __" וכמובן שאם הנוסעים ברכב לא מזהים את החפץ מוסיפים בכל פעם תיאור חדש. אפשר להיות מאוד יצירתיים במשחק הזה, תנו לילדים שלכם להפתיע אתכם.
 
questions icon 21 שאלות
כל אחד מיושבי הרכב בוחר בתורו דמות. זו יכולה להיות דמות בדיונית, אדם מפורסם או אדם קרוב, חי או מת - בקיצור כל דמות. לשאר יושבי הרכב יש 21 שאלות שהם יכולים לשאול על מנת לגלות את זהות הדמות. מי יהיה אלוף המשחק? מי ידע לגלות הכי הרבה דמויות, או ידע לבחור את הדמות שהכי קשה לזהות. אנחנו יכולים לשחק את המשחק הזה לעד!
 
song icon מילה בשיר
כל אחד מהנוסעים בוחר לעצמו מילה ואז מדליקים את הרדיו, בכל פעם שאחת המילים נאמרת באחד השירים, מי שבחר את המילה מקבל נקודה. זו צריכה להיות מילה יחסית ייחודית שלא שומעים כל הזמן (כלומר, מילים כמו: כן, לא, אוהב, אותך - לא יתקבלו).
 
quiet game icon משחק השקט
בכל זאת צריכים קצת שקט בנסיעה? הכריזו על "משחק השקט" והראשון שמדבר מפסיד במשחק. הוסיפו גם פרס למנצח ומובטחת לכם נסיעה שקטה ורגועה במיוחד.

 

אופרן מאחלת לכם נסיעה טובה ובטוחה.
 

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים