טיפים להשכרת רכב בארה"ב

Main Content

מתכננים חופשה משפחתית עם ביקור באטרקציות הכי חמות? או לעשות טיול מחוף לחוף חודשיים בארה"ב עם חברים? אולי אתם בכלל נוסעים למטרת עסקים?
אי אפשר להכיל את ארצות-הברית בביקור אחד, אבל בכל מקום בו תחליטו לבקר במדינה הענקית הזו, השכרת רכב הינה הפתרון הזול והנוח ביותר. בין אם בפלורידה, קליפורניה או ניו-יורק, השכרת רכב תהפוך את המסע שלכם במגוון המסלולים לטיול בארה"ב למרתק יותר, מעניין ומעורר השראה.
ארה"ב היא אחד המקומות הנוחים ביותר בעולם לשכור בו רכב. התהליך קל, פשוט וזול והמעבר בין המדינות מהיר וחף מהליכים פרוצדוראליים מיותרים.

הנה כמה טיפים שיהפכו את חוויית השכרת הרכב שלכם בארה"ב לנוחה ומשתלמת במיוחד:

◾ הקפידו להזמין רכב מספיק זמן מראש 
רצוי כבר בשלב רכישת כרטיסי הטיסה, והצטיידו בכרטיס אשראי בינלאומי אותו יהיה עליכם להציג כפקדון לחברת ההשכרה בעת איסוף הרכב.
לתשומת לבכם - חברות ההשכרה בארה"ב אינן מאפשרות להציג כרטיס אשראי מסוג דיינרס ככרטיס האשראי לערבון. יש להציג כרטיס אשראי בינלאומי על שם הנהג השייך לחברות אשראי אחרות.

◾ כדאי לכם לשכור את הרכב בחברת השכרה מובילה ואמינה
אופרן פועלת בארה"ב באמצעות חברות ההשכרה הגדולות ביותר בארה"ב - אלאמו ונשיונל - אשר זוכות כבר שנים רבות במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים.
לחברות אלה אלפי תחנות השכרת רכב עם מיקומים מרכזיים בכל שדות התעופה הראשיים, בפארקים, באתרי התיירות ובמרכזי הערים הסואנות.
שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בארה"ב.

◾ בחרו ברכב מרווח ונוח
היות ומרחקי הנסיעה גדולים, חשוב מאוד שהרכב יהיה נוח ומרווח - בוודאי עבור משפחות עם ילדים. הפרש המחירים בין קבוצות הרכב זניח וככל שהרכב יהיה מרווח יותר, כך איכות הטיול תהיה טובה יותר. קחו בחשבון גם את המטען ואת הקניות שתעשו במהלך הטיול. פרט לכך, כדאי לזכור כי האמריקאים נוטים לנהוג ברכבים גדולים, כך שאנו ממליצים לכם לבחור ממגוון רכבי ה SUV שאנו מציעים בארה"ב, כדי שתרגישו אפילו יותר בנוח בעת נסיעתכם בקליפורניה. 

◾ רוצים לבחור איזה דגם שאתם רוצים? - It's your Choice!
שירות נוסף אשר אלאמו מציעה בארה"ב באופן בלעדי הוא Choice - שירות בחירת רכב ספציפי מתוך מגוון הרכבים של הקטגורייה שהוזמנה מראש.
כך תוכלו לבחור רכב שמתאים באופן מירבי לצרכי הנסיעה שלכם ולהעדפותיכם, בהתאם לתנאי חברת ההשכרה.
שימו לב - שירות זה מוצע בתחנות ההשכרה בשדות התעופה המרכזיים בלבד. לצפייה ברשימת התחנות בהן השירות מוצע לחצו כאן.

◾ ממהרים? Save time! 
שירות save time בהשכרת רכב בארה"ב וקנדה - כדי לקצר את זמן העמידה בתור בחברת ALAMO בארה"ב וקנדה תוכלו לעשות צ'ק אין אונליין בלחיצה כאן - בעמוד שנפתח עליכם למלא את הפרטים בהתאם להנחיות, הדפיסו את האישור והציגו אותו בתחנת ההשכרה.

◾ מתכננים מעבר בכביש אגרה? אל תשכחו להוסיף בעת איסוף הרכב מכשיר Toll Pass !
בארה"ב יש כבישים רבים המחייבים בתשלום אגרה. בכדי לחסוך התעסקות מיותרת עם כסף קטן במהלך הנסיעה, תחנות השכרת הרכב מאפשרות השכרה של מכשיר Tollpass   (אשר בפלורידה מכונה Sunpass - בדומה למכשיר של כביש 6(  שאיתו ניתן לעבור בכבישים אלה ולקבל את החיוב במרוכז מחברת ההשכרה לתשלום באשראי.

 

שימו לב שחלק מכבישי האגרה אינם מכוסים במכשיר ה- TollPass למשל במונטריאול, קנזס ודרום קרוליינה. באחריותכם לוודא זאת טרם הנסיעה בכבישי אגרה. נסיעה בכביש אגרה ללא תשלום מתאים תגרור קנסות. 
למידע נוסף על הכבישים הכלולים והמוחרגים היכנסו לאתר: https://www.tollpassgo.com/

 

◾ כדאי שתוודאו את הנחיות התנועה במדינה
לכל אחת מ-50 המדינות בארה"ב כללי התעבורה שלה. חלקם דומים או חופפים וחלקם שונים לגמרי. מומלץ לשאול את פקיד השכרת הרכב על הנחיות התנועה, בעיקר אם בכוונתכם לעבור בין מדינות. מצד שני, כל כלי הרכב להשכרה בארה"ב גדולים יותר מאלה באירופה, אוטומטיים ומבוטחים בצורה מלאה ללא השתתפות עצמית, כולל ביטוח צד ג' עד מיליון דולר.

◾ כיסא בטיחות לילדים
במרבית המדינות יש חובה להושבת ילדים ברכב במושב בטיחות או בוסטר בהתאם לגיל, גובה ומשקל הילד, כשתינוקות יש חובה להושיב בכסא בטיחות הפונה אחורה במושב האחורי. הקנס במידה ותעברו על כללים אלו עומד על מאות דולרים. במידה ואינכם בטוחים מה עליכם להזמין ניתן להתייעץ איתנו.

◾ ביקורת פקחי תנועה
אם ניידת נוסעת צמוד אחריכם תוך כדי הבהוב באורות, זהו סימן שהיא מבקשת מכם לעצור באיטיות בשולי הכביש. במקרה שכזה שימו לב שעליכם להישאר ברכב ולהמתין לשוטר/פקח, כשהידיים שלכם מונחות על ההגה.

◾ טרמפים
ברוב המדינות בארה"ב אסור לעצור טרמפים או להעלות טרמפיסטים. בחלק מהאזורים יש שלט המורה על האיסור (בייחוד באזורים של בתי כלא), אך האיסור תקף לכל המדינה.

אזור בית ספר/ אוטובוס בית ספר 
- אוטובוס בית ספר
 את האוטובוסים של התלמידים בארה"ב (ניתן לזהות אותם לפי צבעם הצהוב) אסור לעקוף כשהם מורידים או מעלים תלמידים. תוכלו לזהות זאת כאשר אורותיו האדומים של האוטובוס ידלקו ויהבהבו. אם האוטובוס מוציא שילוט ׳STOP׳ חובה לעצור עד שהוא יכניס את השלט בחזרה וכל הילדים יחצו בבטחה.
- אזור בית ספר
אם קיים היבהוב צהוב ברמזור, זה אומר שהנסיעה היא בשטח בית ספר. יש להוריד את המהירות ל- 15 מייל לשעה עד שיופיע שלט שנגמר איזור בית הספר.

◾ הצטיידו מראש ברישיון נהיגה בינלאומי
במרבית המדינות יש להציג גם רישיון נהיגה בינלאומי. גם במדינות המתירות נהיגה עם רישיון ישראלי ממוחשב עשוי ספק הרכב לדרוש, לפי שיקול דעתו, כי יוצג לו רישיון נהיגה בינלאומי.

 

למידע וטיפים נוספים על השכרת רכב בארצות הברית, ניתן ללחוץ על היעד המבוקש:

השכרת רכב בקליפורניה  |  השכרת רכב בלוס אנג'לס  |  השכרת רכב בסן פרנסיסקו  |  השכרת רכב בפלורידה
השכרת רכב במיאמי  |  השכרת רכב באורלנדו  |  השכרת רכב בניו יורק  |  השכרת רכב בלאס וגאס

 

מתכננים לשלב בחופשה בארה"ב גם ביקור בקנדה? כאן תמצאו מידע נוסף: השכרת רכב בקנדה

 אופרן מאחלת לכם נסיעה טובה ובטוחה עם הרכב השכור בטיול בארה"ב car icon

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים