השכרת רכב במילאנו

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות באיטליה, ביניהן יורופקאר, באדג'ט, מג'ורה, אנטרפרייז ודריבלייה (ליסיס). לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב, ומפריסת תחנות רחבה במיוחד במילאנו, בשני שדות התעופה ובמספר מיקומים במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מילאנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה, אך בכל הנוגע לתעשייה זוהי הבירה הרשמית. היא העשירה ביותר מבין ערי איטליה וכלכלתה שוות ערך כמעט לזו של מדינת אוסטריה השכנה (!).

מילאנו היא גם מוקד עלייה לרגל עבור מעצבים ואנשי אופנה ומהווה שם נרדף לחדשנות, יצירתיות וסקרנות כלפי כל מה שאמנותי ונוצץ. היא נחשבת לאחת ממובילות הטעם העולמי בביגוד, לייף סטייל, עיצוב פנים, עיצוב מוצר וארכיטקטורה. המותגים דולצ'ה וגבאנה, פראדה, ורסאצ'ה, גוצ'י, קבוצות הכדורגל המפוארות מילאן ואינטר ועוד המון שמות שהפכו לאגדות בתחומם - כולם צמחו כאן.


השכרת רכב במילאנו תאפשר לכם לבקר בצורה המומלצת והיפה ביותר ברחבי חבל לומברדיה היפה, וליהנות מביקור נוח ויעיל בשלל האתרים והערים הפרוסים בו, בחופש מוחלט ובזמן שלכם.
 


▪️ השכרת רכב במילאנו לטווח ארוך

חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים