תאונה או תקלה ברכב השכור בחו"ל

Main Content

במיוחד כאשר אנו בחו"ל, מקרה של תקלה או תאונה עם הרכב השכור אינו נעים ואף מלחיץ.

ריכזנו לכם את ההנחיות החשובות ליישום בכל מקרה של תקלה או תאונה עם הרכב השכור בחו"ל:
 

במקרה של תקלה ברכב השכור:

צרו קשר עם חברת ההשכרה או ספק שירות הדרכים שלה.

מספר הטלפון מופיע לרוב על חוזה השכירות, על מפתח הרכב השכור או בספר הרכב.

שימו לב, שמספר הטלפון שמעמידות חברות ההשכרה הוא מספר חינם. לכן, אם תשתמשו בטלפון הסלולרי וייגרמו לכם הוצאות, לא בטוח שהן יוחזרו על ידי חברת ההשכרה.

חברת ההשכרה תסייע לכם ככל שתוכל על ידי משלוח טכנאי או גרר תוך זמן סביר. אם לא ניתן יהיה לתקן את התקלה במקום יגררו את הרכב למוסך וינחו אתכם איך להמשיך.

 

במקרה שהתרחשה תאונה עם הרכב השכור:

דווחו מיידית הן למשטרה המקומית והן לחברת ההשכרה ופעלו לפי הוראותיהם. כמו בישראל, תידרשו למלא דו"ח תאונה הכולל את פרטי צד ג' אם היה.

אם שדרגתם איתנו את תוכנית ההשכרה לתוכנית "אופרן פלוס" תוכלו לשלוח טופס בקשה להחזר על ההוצאות בחו"ל במידה וחברת ההשכרה גבתה מכם את התשלום בכרטיס האשראי, ובכפוף לתנאי התוכנית המלאים "אופרן פלוס" המפורטים בסעיף ו' לתנאי שובר השכירות, תקבלו החזר מאופרן.    

 

ההחזר יבוצע בתוך 14 ימי עבודה ממועד קבלת מלוא הפרטים הנדרשים, על ידי אופרן (או מי מטעמה), בשקלים חדשים על פי סכום החיוב אשר נגבה בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי. סכום ההחזר לא יעלה בכל מקרה על סכום החיוב אשר נגבה על ידי חברת ההשכרה, ולא יעלה על 2,500$ (במצטבר).
 

לצורך קבלת ההחזר אנא מלאו  את הטופס הזמין בלחיצה כאן (או בלינק בתחתית העמוד) ושלחו אלינו בדוא"ל: plus@ofran.com או בפקס: 076-8843336. חשוב לצרף לטופס את הסכם השכרת הרכב מול ספק הרכב ואסמכתא על החיוב מחברת ההשכרה.

 

 
בכל שאלה או בירור בנושא תוכלו לפנות אלינו באחת הדרכים הבאות: דוא"ל: plus@ofran.com או בטלפון: 076-8622228. 

 

 
לידיעתכם, חלק מחברות ההשכרה וצדדים שלישיים מציעים בתשלום נוסף פטור או החזר מחיובים בגין חלק מהמקרים המפורטים מעלה. שימו לב שלא להוסיף תוספות שאין לכם צורך בהן שכן לא יינתן זיכוי או החזר בשל כך

 

אופרן מאחלת לכם נסיעה טובה ובטוחה.

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים