השכרת רכב בסלוניקי

סלוניקי היא העיר השנייה בגודלה ביוון (אחרי אתונה) ואחת מערי הנמל החשובות בה. יש בה שילוב של כל מה שרק תחפשו בחופשה יוונית: החל מסמטאות קסומות וצרות, אתרי תיירות מיוחדים, שווקים מהנים ואוכל משובח, ועד להיסטוריה ענפה וקרבה לאתרים ושרידים ארכיאולוגיים שאין באף מקום אחר.
היא תוססת ושוקקת חיים, כשבשעות הערב אנשים רבים ממלאים את בתי הקפה והרחובות ואת המזח בנמל שבלב העיר, אשר מתמלא בסופי השבוע באלפי בני אדם שצועדים על הטיילת היפה של העיר.

סלוניקי היא גם נקודת מוצא למגוון טיולים ליום או יותר באיזור צפון יוון היפה, המלא באטרקציות ואתרים מיוחדים. הדרך המומלצת והיפה ביותר לטייל באזור ולבקר באתרים אלו, היא על ידי השכרת רכב בסלוניקי, שתאפשר לכם נסיעה עצמאית לאתרים המעניינים אתכם באופן אישי, בנוחות ובחופשיות.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות ומקומיות מובילות בסלוניקי, ביניהן אוואנס, באדג'ט, הרץ, אנטרפרייז, אלאמו, יורופקאר וטריפטי שיעניקו את השירות הטוב ביותר לאורך הטיול. 
באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב, מזמינות גבוהה יותר של רכבים להשכרה, ומפריסת תחנות נוחה בשדה התעופה של סלוניקי ובמספר מיקומים במרכז העיר.  

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים