השכרת רכב בטביליסי

טיול בגיאורגיה לא חייב להיות מוגבל לביקור עירוני בלבד בעיר הבירה טביליסי. כדאי ומומלץ לצאת מעט מהעיר ולערוך טיול משולב הכולל יציאה אל מחוץ לגבולות העיר לצד טיול אורבני נינוח - וזאת באמצעות השכרת רכב בטביליסי.
טביליסי ממוקמת במרכז חבל כארתלי שבמזרח גאורגיה ומחולקת על ידי שתי גדותיו של נהר הקורה (מטקווארי בפי המקומיים). היא העיר הגדולה במדינה עם אוכלוסייה המונה למעלה ממיליון איש שמהווים כ-20 אחוזים מאוכלוסיית המדינה.

הבירה היפה והמודרנית למדי, תספק לכם שפע אטרקציות תיירותיות ומקומיות, חיי לילה ענפים, תיאטראות, מוזיאונים, אצטדיון כדורגל, בתי קולנוע, מסעדות וברים למכביר, מרכזי קניות, שווקים, דוכני וחנויות מזכרות, תחנות המרת כסף ועוד.

השכרת רכב בטביליסי תספק לכם את חווית הטיול המושלמת בגיאורגיה: טיול ממצה בעיר התוססת לצד מעבר אל האזורים המיושבים בדלילות ואל חיק הטבע הפראי שיש למדינה להציע בכמויות גדולות, כדוגמת אזור אושגולי המעלף ביופיו, אליו לא תוכלו להגיע באמצעי תחבורה שהוא לא רכב פרטי.

אופרן משתפת פעולה בטביליסי עם אלאמו שהיא חברת השכרה בינלאומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בטביליסי, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם חברת השכרה מובילה בטביליסי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים