השכרת רכב בבאזל

באזל, השוכנת על גדות נהר הריין הינה העיר השנייה בגודלה בשוויץ, והיא ממוקמת בסמוך לגבול עם צרפת וגרמניה. כעיר גבול היא משלבת בתוכה שפות ותרבויות של תושבים ממגוון מדינות, ומהווה יעד ססגוני ומרתק העשיר בתרבות ופולקלור.

באזל עצמה היא עיר קומפקטית ולרוב האתרים המרכזיים בעיר כמו מלון שלושת המלכים (בו צולמה התמונה המפורסמת של הרצל הוגה המדינה על מרפסת המלון) או העיר העתיקה הקסומה תוכלו להגיע בטיול רגלי, וגם תוכלו לשוט על נהר הסיין או לנסוע בחשמלית העתיקה משנות ה-20 של המאה שעברה.
מחוץ לעיר תוכלו למצוא שלל נקודות עניין ואתרי טיול מרהיבים ומעניינים שעל מנת לחוות אותם בנוחות ובחופש מלא לקבוע את לוחות הזמנים של עצמכם, מומלץ להזמין השכרת רכב בבאזל.

כמו כן, בשל מיקומה על הצומת בין שוויץ, צרפת וגרמניה, היא נחשבת לנקודת מוצא לטיולים במדינות הסמוכות. הדרך המומלצת להתניידות בטיול שלכם, בכדי שתוכלו ליהנות מהמגוון הרחב של החוויות שקיימות בסביבה הקרובה וכמו כן באתרים המרכזיים במדינות הסמוכות, היא באמצעות נסיעה ברכב שכור בבאזל.
 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בבאזל, ביניהן יורופקאר, אנטרפרייז, באדג'ט ויוני רנט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בבאזל מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים