השכרת רכב בטנריף

טנריף הוא האי המרכזי והפופולרי מבין שבעת האיים הקנריים, הממוקמים במזרח האוקיינוס האטלנטי בין מרוקו לספרד. השפה המדוברת היא ספרדית, ואיים אלו מהווים אטרקציה בלתי נשכחת כמעט בכל ימות השנה. האיים הקנריים מורכבים משבעה איים שהידוע מכולם הוא טנריף, יעד מועדף לנופש לתיירים מאירופה ומשאר העולם. 

האי טנריף מציע נופש בלתי נשכח. החופים יפיפיים, ומי הים שומרים על טמפרטורה קבועה וחביבה ברוב ימות השנה. בנוסף לחופים בלתי נשכחים, מסיבות וחיי לילה שאין כמותם, טנריף מתהדר גם בשפע של מרחבים טבעיים לטייל בהם, למשל שמורת הר הגעש טיידה או המסלול הרגלי שנמצא בקניון מסקה.

הדרך האידיאלית להגיע אל שמורות הטבע הללו ולטייל בהן בחופשיות היא על ידי השכרת רכב בטנריף. אופרן פועלת גם ביתר האיים הקנריים דרך מספר חברות השכרה בדומה לטנריף.

 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בטנריף, ביניהן הרץ  וטריפטי. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה המאפשרת איסוף של הרכב השכור בטנריף בשדות התעופה. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים וקומפקטיים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בטנריף מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים