השכרת רכב בקפריסין

קפריסין נמצאת במרחק של פחות משעת טיסה מישראל ומציעה עולם ומלואו. אוהבי ההיסטוריה יוכלו ליהנות משלל התגליות הארכיאולוגיות המוצגות באי, חובבי האוכל הטוב יחגגו בטברנות הפזורות בכל רחבי האי ואוהבי הנופש הימי יגלו שאין כמו חופי אייה נאפה לנופש מושלם בשילוב חיי לילה תוססים.
החודשים המתאימים ביותר לנופש באי קפריסין הם חודשי הקיץ כשגם טמפרטורת מי הים היא חמימה ומאפשרת לרחוץ בו בנעימים. אולם, גם חודשי האביב והסתיו יתאימו לנופש באי.

שילוב בין מספר ערים יאפשר לחוויית הביקור שלכם ביעד להיות עשירה יותר. היות והתחבורה הציבורית לא מפותחת מאוד, בהשוואה ליעדים אירופאיים פופולאריים אחרים, הדרך המומלצת, הקלה והיפה ביותר להכיר את האי על שלל אוצרותיו, היא על ידי השכרת רכב בקפריסין.

הזמנת רכב מראש דרך חברת אופרן תאפשר לכם ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד על כל סוגי הרכבים וגמישות בבניית המסלול שיתאים במדויק לחופשה שלכם. 

אופרן פועלת בקפריסין עם מספר חברות השכרה בינלאומיות ביניהן יורופקאר, באדג'ט, הרץ, קדי וטריפטי, המציעות פריסת תחנות רחבה באי, וכמו כן קבוצות רכב רבות ברמות מחיר שונות שיאפשרו לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר לחופשה שלכם. הפריסה הרחבה של התחנות כוללת תחנות להשכרת רכב בלרנקה, השכרת רכב בפאפוס, והשכרת רכב בלימסול, בשדות התעופה ובמרכזי הערים, לצד תחנות נוספות ברחבי האי. 

שיתוף הפעולה של אופרן עם מגוון חברות השכרה מאפשר לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי. 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים