השכרת רכב באוסטרליה

אוסטרליה, היבשת הקסומה, מציעה למטייל בה חוויית טיול אחרת ושונה המשלבת בתוכה מדבריות מרהיבות, חופי ים עם שוניות אלמוגים וחיי ים עשירים, בשילוב עם ביקור בערים מפורסמות ויפות כמו מלבורן וסידני.

בהיותה המדינה היחידה בעולם המתפרשת על פני יבשת שלמה, היא למעשה האי הגדול ביותר בעולם ורצועות החוף הרבות שבו מונות מעל ל-10,000 חופים מרהיבים.
אוסטרליה מציעה מרחבים אינסופיים של טבע פראי וכמעט ריק מאדם, לצד ערים מרכזיות ומודרניות, שופעות בילויים וחיי לילה סוערים, כמו סידני ומלבורן.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות באוסטרליה, ביניהן איסטקוסט קאררנטלס ויורופקאר. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד באוסטרליה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה באוסטרליה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב משפחתי, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים